Day two

Day two: nine things about yourself.
Dag två: nio saker om dig själv

  1. Jag tycker det är tråkigt att sova ensam och får ofta för mig att det finns saker här trots att jag inte är det minsta mörkrädd i vanliga fall.
  2. Jag hatar när Filip gör massa konstiga ljud och inbillar mig att foton på väggen kollar på mig. Jag kan inte släppa det och tror fortfarande fotot Filip har på väggen där han är typ fem år gammal vill hoppa ut och mörda mig.
  3. Jag älskar att shoppa men hatar att spendera pengar. Mår nästan lite dåligt när det står minus på korttransaktioner.
  4. Jag vill alltid ha mitt rum städat. Jag är mästare på att slänga saker runtomkring mig med låter aldrig det ligga på golvet för länge.
  5. Jag använder vattenfast mascara och är sämst på att tvätta bort det. Använder det för att det sitter bättre även om jag vet att jag MÅSTE bli bättre på att tvätta av mig de.
  6. Jag älskar lukten av bensin. När jag var liten ville jag bo i torggaraget bara för att där luktar så gott. Jag luktar ALLTID på bensinlocket innan och efter jag tankat. Finns inget bättre.
  7. Sen jag klippte mig senast har jag börjat trivas jättebra i uppsatt hår. Jag tycker fortfarande mitt är för kort men älskar att ha det uppsatt i en hög hästsvans, gärna plattat med någon lock i.
  8. Jag gillar att ligga och kolla rakt ut genom fönstret för att se om det händer någonting på himlen. Fundera på vad som egentligen händer där uppe och vad som kan hända.
  9. En av de bästa sakerna som finns är att läsa när man väl hittat ett bra bok. En verklighetsbaserad bok är de bästa som finns och trots det läser jag väldigt väldigt lite.

Did you guys get any smarter? Nä, tänkte väl de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0