en händelserik dag

Gud vad jag har hunnit med mycket idag

  1. Vaknade av att Filip gick upp tio över sju men jag låg kvar till halv tio.
  2. Filip åkte på möte och jag åt jättegod frukost framför cartoon network.
  3. Jag bläddrade igenom 248 kanaler (han har säkert 600....).
  4. Åkt hem och läst veckorevyn.
  5. Varit på jysk och handlat bland annat en rullgardin.
  6. Målat mina brädor till spegeln svarta


    dessa två brädor

  7. Varit på gymmet.
  8. Ätit grillad flintastek med sallad&potatissallad.
  9. Målat brädorna en gång till.
  10. Avslutat alla aktiviteter med en god kopp kaffe.
Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugn. Ska resa mig upp och öppna juicen som står i mitt kylskåp. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0