En jävla bra kväll

Fyfan va roligt vi hade igår!

Igår va det fest hos Fykell där lite mer än halva klassen va och några utomstående. Gud va roligt vi hade. Drack pepsimax hela kvällen men var lika glad för det. Vi har så himla kul tillsammans! Får se till att de blir mer sånt här i sommar. När jag gick och la mig hade jag världens ryggvärk så det var bara att ta alla tre tabletter. Diclofenac + pamol 500mg x2. Men hey! Inte deppa, kuren är snart över (eller?).

Idag har jag sovit ut ordentligt och solen lyser ute! Brisse har varit här med jordgubbar och det satt fint till en kopp kaffe. Nu ska jag nog dra ut en sväng! PUSS


Trött tjej med samma frisyr som igårkväll. En dusch? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Hanna & Doris

vilken fin header!

2011-06-11 @ 18:27:56
URL: http://nooviii.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hejsan sötnos! Hur har du det i sommarvärmen!? Jag ligger efter något grymt mycket i bloggvärlden och kommer inte hinna ta ikapp så...aja...xD Börjar med att läsa ikapp i alla fall..bloggar kanske något inlägg om dagen nu. Hinner inte så mycket mer förrän I'm back on track! :P

Hoppas i alla fall att du inte har glömt bort mig och att allt är bra! :D

2011-06-12 @ 12:53:33
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Emelie

Heej! Jättefin blogg du har. Vad gör du? Svara gärna på mitt senaste inlägg. Kramisar. // Memelian.

2011-06-12 @ 14:41:43
URL: http://memelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0