guess what?

Vet ni???
Jag har för första gången i mitt liv handlat second hand kläder. Så tänkte lägga upp det + två andra köp.



Mitt första kap blev ett par röda, lite höga shorts. De är i stretchmaterial men han dock inga fickor bak vilket är lite synd. Men deppa ska man inte!
Myrorna, 45:-




Mitt andra kap fann jag på samma ställe och det var lite av kärlek vid första ögonkastet. En himla snygg färg och jeansskjorta är ju bara så nice!
Myrorna, 125:-



Mitt tredje secondhand-kap blev ett par färgade blå jeans. Ingen vanlig blå utan färgade. Knappar nertill som inte syns när man väl har på sig jeansen.
Kupan, 40:-



De här två är sakerna är inte köpta secondhand men ja tyckte de behövdes i min garderob ändå. Linnet är från HM, 99:- och den svarta bh:n från Cubus, 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0