Lillkärl

Världens snabbaste år

Kan ni tänka er att ett helt år redan har gått? Hur mycket Thomas ville att jag skulle börja så vi fick dit någon tjej. Alla öppet hus och andra tittar jag varit på men just valt JohnBauer. Jag kan precis komma ihåg dagen då vi tog första steget in i klassrummet "lillebror". Ni var ett helt gäng, alla var så sammansvetsade. Och så kom vi.....de fyra tjejerna som inte alls var inne i ert gäng.
Jag visste ju att ni var trevliga men det blev inte mycket prat från början. Det tog ett tag men fan vilket gäng när man väl kom in! Tänk så jävla mycket vi hunnit gå igenom under detta året. Jag är så himla nöjd med mitt gymnasieval och skulle jag välja om skulle jag inte tveka på att välja detta igen.

Lillkärl, fina Lillkärl. Detta underbara namn (eller?!) och underbara klass. Världens goaste grabbar. Ni är så fina!!
Jättegulligt att ni nominerade mig till klassens goaste grabb också som jag tillochmed fick vinna. Cred till er! Sommarlovet lär bli långt och bitvis tråkigt utan er så de är ju tur att vi syns redan imorgon. Hösten kommer bli ännu bättre. Vi ses i Barcelona eller va säger ni?









Tack för ett fina år grabbar, ser fram emot två till! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0