Tredje gången gillt

Jappjapp, jag ger mig inte. Hittade en lista på en parallellklasskompis blogg! Vi kör igång en annan dag för nu är jag trött och hade tänkt sova. Här är listan iallafall!

Day one: ten things you want to do before you die.
Day two: nine things about yourself.
Day three: eight ways to win your heart.
Day four: seven things that cross your mind a lot.
Day five: six men you think are really handsome.
Day six: five things you like to do
Day seven: four turn offs.
Day eight: three turn ons.
Day nine: two favorite songs.
Day ten: one confession

Ja, listan är på engelska men jag lovar att jag ska översätta varje dag så att ni kan förstå vad jag berättar om! Hehehh, godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0