.....

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Filip. Mamma körde dit mig vid kvart över nio och när jag väl var framme kollade vi fotboll. Ja, ni läste rätt. JAG KOLLADE FOTBOLL. Säger som alla andra att domaren sög osv osv.. Sen kände sig Filip lite hängig och vi somnade direkt efter.
Imorse när vi körde var jag med om det värsta. Vi körde över en katt. Jag kan inte ens prata om det. Nu är jag iallafall i skolan och har avslutat psykologin. Ska springa mot matsalen strax för att trycka i mig lite mat.

puss


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Aj,aj,aj! :-( Inte roligt. Men det är inte mycket man kan göra när dom piper över vägen mitt framför bilen. Ligger ibland och trycket i gräset tills bilen är alldeles nära, och då.....

Kramis o tröst, tröst, tröst till dig!

2011-03-09 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0