Uppgift fyra.

Mina mål/drömmar/önskningar

Oj vilken svår fråga. Man eller jag har både långsiktiga och kortsiktiga drömmar/mål. Någonting jag drömmer om eller önskar är självklart att kunna spela handboll utomlands. Kunna försörja mig på någonting jag tycker är kul, det hade ju varit världens dröm. Ändå är det ingenting jag kommer gråta över ifall jag inte klarar av det. Ett annat mål jag har är att komma i ännu bättre form. Ingen omöjlig och svår uppgift och detta ska jag lösa!
Har jag någon önskning? Någonting som jag verkligen önskade skulle hända? Jag tycker detta var ett jättesvårt ämne som man skulle kunna spekulera i hur länge som helst. Här kan jag säkert komma på massa saker senare, men detta får räcka för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0