Uppgift sex.

Typ av killar jag faller för

Jag hatar svåra frågor. Eftersom jag inte är en tjej som redan haft en sju-åtta förhållande kan de bli lite svårt. Men jag får väl svara sånna som Filip ;). Haha, nej men jag gillar killar som inte är rädda för att prata och kan bjuda på sig själv. Utseendet spelar väl roll men som BODEN brukar säga, utsidan ger insidan en chans och tvärtom. För mig är det inte så noga om han är brunett eller blondin, ifall han har bruna eller blå ögon. Det viktigaste är att han är längre än mig, hehe. Nej men gud så svårt det här va, jag brukar inte leta för/nackdelar hos killar utan de kommer efter hand.
Är det ens någon som tycker det här är kul att läsa? Kommer ju med världens tråkigaste svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0