Uppgift tjugotre.

En Flera låt(ar) som får mig att gråta

Det beror helt och hållet vilket humör jag är på. Det är inte så att jag gråter till dessa varje gång, men är jag lite nedstämd eller tänker på tiden/personen som jag kopplar till låten kan de bli lite känslosamt. Men de jag kommer och tänka på nu är:
  • Lucy - Skillet
  • Family portrait - Pink
  • If today was your last day - Nickelback
  • Try - Asher Book
  • Love don't care - Firehouse
  • Send me an angel - Scorpions
Oj,  nu blev det ju jättemånga och det låter precis som om jag gråter alltid. Så är det verkligen inte! Detta är riktitg riktigt bra låtar som väcker både bra och dåliga minnen. För man får väl gråta för fina minnen som man saknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0