En go helg

Åh va helgen har varit bra än sålänge. GILLA

Fredag: Jag, Erica och Malin fixade oss hos den sistnämnda tjejen. Blev en massa snack och sen gång bort till sushibutiken. Åkte vidare till Robin på fest och herregud va kul vi hade! Mer än hälften va från klassen och ja ler när ja tänker på det. Fina, fina vänner. Tog bussen hem och låg i sängen runt två.

Lördag: Klockan ringde sju (!!!!!). Bara fem timmars sömn. Efter gång in till stan och frukost på donken började vi bygga upp fotbollsmålen. Vi la ut puttmatta och fixade "high score"-lista. Crazy spring för JB-gymnasiet va i full gång och det var riktigt roligt. Var där från åtta tills vi la ihop runt halv fyra p.g.a regnet. Åkte hem, bytte om och körde till statoil. Blev lite bensin i moppen innan jag va framme hos Filip. Blev jättegod mat och en massa mys. Han även se lite av CL-finalen men gick och la oss då fel lag gjorde målen.


Ja, vi firade ju inte så stort men va gör det. Min prins.

Söndag: Klockan är inte speciellt mycket men har hunnit är vakna hos Filip, åka därifrån och softa framför svampbob med datan i knät. Snart bär det av hem till mormor och innan dess ska jag plocka i ordning och gärna duscha. Så vi hörs sen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0