Ett samlaupp inlägg!

Ojojoj, tiden bara rusar iväg och jag hinner inte blogga



Söndag: Gäddan var supergod! Sov hos min prins på kvällen och där väntade mys och en massa prat.


Måndag: Vaknade upp på landet och var ensam hemma. Gick runt och myste lite med katten och åkte sen vidare och tränade. Kändes verkligen att man varit sjuk! Friidrott på eftermiddagen och sen en sväng hem till Malin på kaffe. Korpenfotboll klämdes in (VINST MED 9-2!!!) och sen pratade jag i telefon med Filip som visst saknade mig. Snäll som jag är offrade jag mig och åkte dit. Va gör man inte?


Tisdag: Vaknade upp på landet igen och var ensam. Myste ännu mer med katten och drog vidare till träning. Idag var det judo-fys och träning med svenska damlandslagets mittsexor/målvakter. SÅ JÄVLA KUL! Riktigt givande. Mat och matte var eftermiddagens måsten. Vet ni?
VG på nationella i matteb!!! Nöjd eller nöjd?! Körde sen hem Malin och vi fixade hennes cykel.


Som ni ser va framhjulet trasigt så dagens goda gärning har jag gjort genom att bära denna förbannade cykel till reperatören

Väl hemma blev det grillat med sysslingarna mina. Mina fina små hjärtegull. Nu är klockan tjugo i tio och jag ska definitivt sova nu. Ett natt sms till min prins sen så! Höres när vi höres!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Du har såååå goa inlägg! Gillar alla, läser varje dag, kommenterar nästan aldrig.....

Kramis 3>

2011-05-25 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0