Femtonde uppgiften.

Ett annat ögonblick

Jag håller på med en bok. En bok där jag skriver ner fina saker folk sagt till mig. Speciellt sparade sms. Eftersom jag skrivit lite på senaste kom jag och tänka på när jag träffade Filip.

Jag kan fortfarande komma ihåg hur det pirrade när vi möttes upp.
Hur läskigt det var att möta folk jag kände på stan när vi inte var tillsammans.
Hur vi stod inne på turistbyrån och röstade på pepparkakshus.
Hur det kändes första gången jag tog din hand för att jag frös.
Hur lätt det var att prata med dig.
Hur vår första kyss framför björnbröder va.
Kan till och med komma ihåg hur konstigt det kändes att säga att du var min pojkvän.




FilipJonsson, 28/11 .2010

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

Måste ba säga att trött som jag är, började jag nästan gråta när jag läste dethär. Så himla fina är ni. pusspåer turteduvor

2011-05-18 @ 07:54:54
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/
Postat av: beccsi

aw, söti! :)

2011-05-18 @ 21:01:11
URL: http://justasimplemelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0