1 år

Idag har vi tillbringat ett helt år tillsammans.

  • Jag kommer ihåg det precis som igår när vi gick på julskyltningen och småpratade.
  • Och när vi var inne på turistbyrån och du tog min hand för första gången.
  • Och när du kysste mig första gången till introt på björnbröder.

Jag skulle kunna skriva flera sidor om hur mycket jag tycker om dig och alla dina bra sidor. Hur mycket jag älskar när du kramar mig bakifrån eller hur glad jag blir när du säger att jag är vacker. Men det vet du ju redan. Du vet hur mycket jag tycker om att bli kysst på halsen och hur mycket jag älskar att du kryper tätt intill mig på morgonen innan vi ska gå upp. Du är det finaste jag vet och jag älskar dig så jädra mycket.

Filip
28/11-10.
My hero
.



I världen är du bara någon
För någon är du hela världen

Kommentarer
Postat av: Matilda

grattis gullefjun

2011-11-28 @ 19:40:02
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster

Ni är såååå goa mot varandra. Ida, du skriver så fint till din prins. Jag blir varm i hjärtat när jag läser det. Vad blir då inte prinsen?? "Skållhet" kanske....

<3

2011-12-07 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0