godmorgon

Idag är jag extra skicklig! Vaknade 08.14 när klockan skulle ringa en minut senare. Har både ätit frukost, suttit lite här och fixat mig. Och vet ni hur jag ser ut idag? (Nä hur i helvete ska ni veta om ni inte står utanför mitt fönster och tjuvkikar???) Jag har flätor!!!!! Svarta jeans, instoppad t-shirt och två flätor i huvudet. Vart är världen påväg? Har en mössa på mig med, men hallå.....flätor?
Nu ska jag trippa (läs köra) bort till movement och kolla mina små ben. Får se om hon fått något svar på bakterieprovet också så det inte är några problem. Sen bär det vidare till jobbet, hem och käka och sen direkt vid sex på tränarutbildning. Kom igen......................jag vill inte ens.
Jaja, slutpladdrat. Ska leta upp en bild, vänta.
jag och finaste malin. miss ya darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0