gone

Igår åkte häftklammrarna, äntligen!
Annars hände inte mycket nämnvärt igår. Idag däremot så är det historia (jag dör typ på den här lektionen........) och i eftermiddag har jag engelska. Sen blir det hem och ta det lugnt innan jag för första gången ska döma med Maria! A-pojkarna ska dömas och de ska bli superkul!
Imorgon är det mer dömning och jobb på kvällen. På söndag är det också dömning. Det är så det ska vara! 

Nu ska jag deppa i sju minuter innan jag måste skriva mer historia, fuck...

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

IIIsscchh! Gör ont i hela kroppen när jag ser detta. BRRRR. Förstår att det blir skönt att bli av med!

Puss, puss - tappra krigare ;-)

2011-10-26 @ 08:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0