idag är det exakt en månad sen....

..... som det var min namnsdag.

Hejhej! Lustig inledning va? Nä, men idag har varit en riktigt bra dag. Spelade in vårt historiaarbete om antika Grekland och staden Syracuse. Hade så himla kul med Gianni&Albin och fick göra flera omtagningar på grund av skratt. Sen redigerade vi den och hade redovisning tillsammans med resten av grupperna som gjort samma sak. Riktigt roligt blev det! Kan dock inte ladda upp några bloopers här eftersom jag inte orkar ladda upp dem på youtube först. Sen åkte jag och jobbade en timme innan det blev hem. Dagens kvällsmat blev lyxig med räkstubbe! (Smörgåstårta för er som inte vet!!!). Sen har jag bara städat mina lådor. Har aldrig varit så rent! Nu ska jag bädda sängen och packa upp väskan sen kommer Filip och då blir det kika film som jag fått massor av från Fykell idag!
dagen i ära blir det en bild på filips kise! love

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Sötsötisötsöt!!!!!

2011-10-18 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0