söndagsinlägg nummer två

Fördriver min tid med att kolla några avsnitt tre kronor. Tog nyss lite värktabletter för att lindra smärtan. Dock insåg jag nu att jag sett sista avsnittet på skivan och måste hämta en ny. Orkar inte det, väntar tills någon kommer upp och hjälper mig, hehehe..

Egentligen borde jag göra någon nytta som att duscha mitt äckliga hår, plugga tyska glosor eller åka och handla nytt spotify premium. Helst vill jag ligga i famnen på min älskling men han spelar nog fortfarande golf. Får se om papi kör ut mig dit ikväll eller om jag ska spendera natten själv. Återstår att se. Nej nu får jag väl hämta skivan själv. ÅÅÅh....
en bild från hotellet där jag vann bågskyttet, wey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0