En bra tisdag

Åh vilken bra dag det har varit!
Började med naturkunskap och jag han färdigt med mitt arbete trots att Anders inte va där! Gick bort till matsalen där min fina pojke hade gjort sushi till mig. Mums va det var fint! Vidare till tyskan där jag fick mig goda skratt med både Sandra&Emma då vi skulle översätta låten Mein Fahrrad fritt. När jag kommit hem åkte jag och mamma vidare till skopunkten, brandworld, team sportia och ÖB.
Nya höstskor placeras i min garderob! GILLA

Väl hemma har jag ätit och flyttat lite saker där nere. Renovering på G..... Ska avsluta kvällen på bästa sätt och åka hem till min prins sen. Dock får de vänta ett tag då han är på möte. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Fasen, va snygga!!! Vill oxå ha såna :)

PoK <3

2011-09-26 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0