Det är helt fantastiskt

Att jag på en säsong har lyckats komma in så bra i ett lag som hela året kämpat med en bra placering i serien. Jag har opererats och tagit mig ner till varenda träning i hopp om att snart är det min tur att få spela match. Vi har kämpat ihop, verkligen tillsammans och placerats oss fyra i en division två serie vilket är riktigt bra. Hela säsongen avslutas nere i Berlin, genom att vinna varje match och utklassa motståndet i finalen. Med bara två avbytare och inga ordinarie tränare har vi vunnit. 

Framförallt har jag vunnit nya vänner och ett nytt hopp för att kunna fortsätta kämpa med handbollen. Även om vi alla inte fortsätter till hösten så är det här en grymt bra lag och jag är så tacksam att jag fått vara en del av det! 

Det viktigaste är inte att delta, det viktigaste är att vinna. HK Drott dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0