hej

Ville bara slänga in ett litet hej här. Sommarlovet är över och skolan har börjat på allvar. De nya kurserna har introducerats, de första träningsmatcherna har spelats och ja. Idag har jag besökt gekås med mor min för att nu ikväll spendera resten av tiden innan läggdags i sängen. På tv har det gått massa underbara program, kan inte förstå att det för en gångs skull är till min fördel när jag är ensam. 

Började med svenska hollywood fruar, följt av ett fantastiskt reportage om Justin Bieber med Skavlan som intervjuare och nu är det Pluras kök. Ja livet är inte så tokigt inte. Imorgon planerar jag att möblera om mitt rum (om jag orkar och får hjälp vill säga) och sen vill jag åka till Malin och dricka kaffe. Och för ytterligare information vill och ska jag sova ute i skogen hos prinsen min som varit borta i Singapore nu i typ 12 dagar. Vill inte säga att det gått någon nöd på mig, behövligt med ensamtid men ska bli skönt att han kommer hem igen! 

Time to sleep, hope you enjoyed my little (or extremely long text). 


mina favvisar

Kommentarer
Postat av: malla

we're sexy and we know it! love

Svar: i know heheh
Ida Aspberg

2012-08-28 @ 12:30:16
URL: http://lifeofahrling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0