skola och handboll

Dagen började (som vanligt eller?) med handboll där jag för en gångs skull var ensam tjej. Fan vad jag fick kämpa, ett och annat gott blåmärke nu! Avslutade med 45 minuter cykel. 1,3 mil och en slut tjej. Har lyssnat på redovisningar hela eftermiddagen och även börjat på det nya pojektet: kosttillskott och doping. Spännande! Nu har jag varit hemma lite mer än en timme och har precis skrivit klart analysen till imorgon. Fy vad skönt det är när det är klart! 

Ikväll är det mer handboll som väntar. Då spelar Drott (kom igen då!!!!!!!) och jag dömer lite i pausen. Hoppas på nattsällskap med men vi får väl se! Nu ska jag ta tag i tyskan..............eller spela spel på facebook hehe.



En go bild från London. Tänk att det finns någon som faktiskt varit såhär lång! TUFFT! 8 dagar kvar tills jag och mitt hjärta åker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0