imorgon

Imorgon ska jag påbörja mitt sista sommarlov.
Mitt sista sommarlov som gymnasiestuderande.
Sista sommarlovet som jag får för att jag måste gå i skolan.


Va ska jag säga? Två år med min fina klass har passerat och jag vet inte alls hur det känns. Det ska bli bra med sommarlov men så tomt, nu är det bara ett år kvar. Ett fartfyllt år. Inget deppande nu inte för vet ni? Vi har förorenat vatten här hemma i Halmstad, är de inte underbart? Något frätande medel har visst läckt ut och nu får vi inte dricka vattnet eller duscha. Vet ni vad rebell-Ida har gjort? Båda heheheh. Nej men så farligt är det nog inte, har inga frätskador ännu iallafall.
Nu ligger jag och väntar på min gosebjörn som kommer om en timme. Ska bli mysigt att krypa ner i hans famn igen.







Snälla gör mig hel, för du är allt jag ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0