jahaja

Dagen har bestått av sovmorgon. När Filip åkte somnade jag om så gott och sov så himla skönt, synd bara att jag vart tvungen att gå upp. Åkte till skolan för att vara där i en timme och sen sluta. Då väntade jag på pojken min som är så seg. Vi gick iallafall och åt en glass (eller jag iallafall), riccardos är bäst!
Åkte hem sen och har suttit lite i solen. Åkte sen och tränade judo, så jäkla kul de är! Vi körde flygplanet idag igen, kommer ni ihåg det man alltid gjorde när man var liten?


Bilden lånad från google

Sen åkte jag med Tessan, Malin och Becca för årets första dopp. Riktigt nice! Nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Imorgon är det röntgen tidigt, tidigt. Hoppas på det bästa!
Puss och kram finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0