kanoners

Igår var en kanondag. 

Den började med sovmorgon. Jag åkte till skolan, var där en halvtimme och åkte sen hem och pluggade. Blev klar med ett arbete, åt god mat och tränade sen judo. Så jäkla kul det är! Duschade och åkte sen och hämtade Filip på tågstationen. Äntligen säger jag bara! Så skönt att få hem honom igen.
Imorse var det ytterligare en sovmorgon och det hade mitt hjärta med så det blev lite mys innan jag åkte till skolan för att ha tyska. Den gick också kanonbra trots muntligt nationellt. Blev lite stan med Emma innan jag åkte hem och skrev klart ett tyskaarbete. Maten slank ner, köpte glass med mamma och nu är jag bredvid mitt hjärta igen. Imorgon är det sovmorgon till kvart över tolv igen (nämnt att ja älskar min skola ibland eller?) och sen har jag pedagogiskt ledarskap. På kvällen blir det mer judo, dock ska jag sova själv så där tog det roliga under dessa dagarna slut. Men det har vi ju bara väntat på, hehe.
Återkommer finisar
PUSS


en glad ida på liseberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0