långledigt utan ledigt

Jag blev visst inte så aktiv här som jag trodde....

Nu är det en hel vecka sen jag skrev sist och jag kan inte påstå att det händer särskilt mycket. Har precis gått på långledigt men konstaterat att jag inte får en enda sovmorgon. Imorse var jag och mamma på thaimassage och det kan vara det absolut bästa jag någonsin varit på! Gudomligt, både skönt och inte men kan garantera att jag kände mig som en ny människa när ja kom ut därifrån! Storstädning av huset har sen pågått. Vanligt på mitt rum och garderobsrensning och renovering i mamma och pappas. 
Imorgon väntar det jobb 8-16.30 och vid 18 ska vi vara hos Sandra så det blir en hektiskt dag med lite vila. Precis så som jag vill ha det. På lördag ringer klockan halv sex för att en timme senare ska jag bege mig till aranäs och döma handboll. Grymt! Dömer både lördag och söndag, fjorton matcher. Så det är fullt upp! På måndag är det tillbaka i skolan igen men då kommer äntligen min prins hem! Fyyyyy va skönt det ska bli att få somna i en varm famn igen.


Har ni föresten sätt vilken bedårande pojkvän jag har? Den blonda lilla ruffstotten, min gose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0