try to surviv

Jag kämpar med att underhålla mig! Igår hängde jag först i arenan på tränarmöte, vår nya tränare + ett träningsschema uppkom och det ser lovande ut! Efter det åkte jag hem till Malin som bjöd på potatisgratäng och fläskfilé, hur lyxigt? Sen vart det bara mys, kaffe och lilla sjöjungfrun. Imorse gjorde hon äggröra och bacon (vilken fantastisk tjeja!!!!!) och vi vart taggad för nationella i engelska. Som förövrigt var skitsvårt. Ja, vi får väl se hur det blir. Svenskan gick desto bättre där vi fick reda på betyg för nationella och kursen. Håkan berättade om hur min text berört honom och hur häftigt det är att få reda på saker man inte visste om eleverna. Efter det blev det iallafall en snabbis hem innan jag sen åkte vidare till movement och doktor Björn.

1. Eventuellt har doktorn gjort fel och inte kapat hinnan i alla muskelgrupper (som han skulle).
2. Läkaren ringer om någon dag och då blir det magnetröntgen för både vader och handleder.
3. Mina fötter är snea och inläggen ska snart kollas upp, så fort röntgen är klar.
4. Och skulle det se förjävligt ut är det ny operation som gäller.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag försöker bara kämpa för att kunna spela handboll. Men självklart för att dra ner mitt humör har vi orientering hela dagen imorgon. Nej, nu ska jag gå ner och äta kvällsmat. Det vankasnypotatis och gräddmjölk. Det har jag verkligen gjort mig förtjänt av!


en gammal goding på mig och mallanbrallan

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

åh tack själv för sällskapet finis, puss på dig <3

2012-05-11 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0